VEEL GESTELDE VRAGEN

OPENINGSTIJDEN REGIO TWENTE

In regio Twente rijden we ma t/m do 07.00 - 01.00 uur - vrijdag 07.00 - 04.00 uur - zaterdag 08.00 - 04.00 uur - zondag 09.00 - 03.00 uur.

Afwijkende openingstijden zie "Feestdagen openingstijden"

FEESTDAGEN OPENINGSTIJDEN
Onze openingstijden tijdens en rondom de feestdagen kun je hieronder terugvinden op onze website.
 
 
 

Zondag 4 februari 2018 zijn wij van 09:00u tot 03:00u 's nachts open

Zondag 11 februari 2018 zijn wij van 09:00u tot 04:00u 's nachts open.

Maandag 12 februari 2018 zijn wij van 07:00u tot 02:00u 's nachts open.

Dinsdag 13 februari 2018 zijn wij van 07:00u tot 01:00u 's nachts open.

 

UITLEG VAN ONZE TARIEVEN
 
Per 1 januari 2018 zijn onze tarieven gewijzigd. We hanteren  €1,25 /km* met een starttarief van €2,80 en een minimum aantal kilometers van 4 kilometers. Om een rekenvoorbeeld te geven:  Een rit van 2 km kost je €7,80, een rit van 5 km kost je €9,05 en een rit van 11 km kost je €16,55.
 
 

BEREKEN MIJN RITPRIJS

 
 
Bij de berekening van de route wordt er altijd gekozen voor de snelste route. De snelste route wordt gehanteerd door het routecomponent dat we gebruiken en daarom hebben we verder geen invloed op de kilometerberekening. Daarnaast hanteren wij verder geen tijdtarief. Doen we dus langer over een rit dan normaal, of rijden we een stuk om vanwege een wegopenbreking, dan kost je dit dus niets extra's. Van tevoren weet jij je tarief, wel zo handig!
 
 
 
 
 
 
*Let op met de feestdagen geldt een dubbel tarief á €2,- per km
OP REKENING / ZAKELIJK RIJDEN

Je wilt op rekening rijden? Er wordt eerst gekeken of je hiervoor in aanmerking kunt komen. We zullen daarom altijd aanvullende vragen hebben voordat een aanvraag goedgekeurd kan worden. Ga naar onze website en vul daar het contactformulier in. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op voor de mogelijkheden. Let op: Per factuur brengen we €7,50 aan administratie- en verwerkingskosten in rekening.

PINNEN

Op dit moment is het nog niet mogelijk om in onze voertuigen te pinnen of te betalen met creditcard. Zodra dit mogelijk is, zullen we dit natuurlijk aangeven. Je kunt wel onze app downloaden en direct betalen met iDEAL.

WIJZIGINGEN RIT

Je kunt je wijziging altijd telefonisch aan ons doorgeven. Wil je een ander adres doorgeven en gaat het om een appboeking, boek je rit dan opnieuw in. Nieuwe rit, nieuwe afstand dus een nieuwe prijs.

RIT ANNULEREN

Je kunt je rit via de app heel eenvoudig in de app annuleren. Als dit niet kan of je hebt je rit telefonisch of via onze website geboekt, neem dan telefonisch contact met ons op dan helpen onze collega's je graag verder. 

SOLLICITEREN

Op onze werken bij pagina staat het actuele vacature aanbod. We hebben werkervaringstrajecten,  studentenbanen en open sollicitaties

VIA-RITTEN

Wil je graag iemand oppikken en samenreizen? Dit is mogelijk binnen onze SmartCab App. Voer bij het boekingsscherm het via adres in en doorloop het standaard bestelproces.

KLACHT

Wat vervelend om te horen dat onze dienstverlening niet geheel naar wens is geweest. We helpen je graag verder. Om je vraag zo goed mogelijk in behandeling te kunnen nemen, willen we je vragen om het contactformulier in te vullen.

REFUND

Als je je rit hebt geannuleerd via de app en je wilt in plaats van de couponcode toch geld terug vragen, vul dan ons contactformulier op de website in. Let op: we brengen hiervoor wel €2,80 aan administratie- en verwerkingskosten in rekening. Afhankelijk van de drukte hanteren we vanaf aanvraagdatum maximaal 15 werkdagen. Klik hier voor je refundaanvraag.

HUISDIEREN

Hulphonden mogen altijd worden meegenomen in een taxi. Geef dit echter bij het boeken van taxi wel door zodat onze chauffeur van tevoren hiervan op de hoogte is.

AANTAL PERSONEN

Een SmartCab is door de overheid goedgekeurd voor 4 personen (4 volwassenen, 4 kinderen of combinaties hierop) en een chauffeur. Helaas mogen er niet meer personen worden meegenomen.

ROLLATOR

Geef bij een boeking altijd goed aan om wat voor rollator het gaat. Het is immers vervelend als we bij het ophaalmoment er achter komen dat deze niet past. 

BAGAGE
Geef bij een boeking altijd goed aan om wat voor bagage het gaat. Het is immers vervelend als we bij het ophaalmoment er achter komen dat het niet past. 
 
Er passen in onze voertuigen maximaal 3 koffers die ieder de maximale grootte hebben die geschikt is voor in het handbagageruim in een vliegtuig. Grotere koffers altijd in overleg!
wachtTARIEF

Ja, dat kan we brengen daarvoor €39,50 per uur in rekening. Berekening vindt plaats per kwartier.

VERVOER OP MAAT

Met SmartCab voeren we geen vervoer op maat uit. Wat betekent dit concreet? Wij vervoeren enkel mensen die zelfstandig van A naar B kunnen reizen. Alleen op deze manier kunnen wij de prijsstelling garanderen waarvoor wij rijden. 

Gevonden voorwerpen

Iets kwijtgeraakt in de taxi? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 088 460 70 90. Onze chauffeurs kijken altijd aan het einde van hun dienst of er iets is achtergebleven, indien ze iets vinden leveren ze dit op een centrale bewaarplek in.

Is jouw verloren voorwerp gevonden, dan kun je deze zelf ophalen bij de centrale.  We kunnen onze chauffeurs helaas niet inzetten als gratis pakketservice ;).

TAXI DELEN

De regel bij taxi delen is dat dit mogelijk is voor maximaal twee personen.  Vanaf het geboekte tijdstip kan je 15 min voor en 15 min na de tijd opgehaald worden en de rijtijd kan met een maximum van 50% toenemen. Klanten kunnen met deze optie weer voor de bekende €1,00 per km rijden.

BEL 088 460 70 90

 

OF DOWNLOAD ONZE APP